Używamy cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Komunikaty dla Klientów KDBS Bank - KDBS Bank

Komunikaty dla Klientów KDBS Bank

01.04.2020 r.

SZANOWNI KLIENCI,

W związku z wejściem w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii, Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy informuje, że w terminie do 11 kwietnia 2020 r. w godzinach:

od 10:00 do 12:00

będzie obsługiwać wyłącznie osoby powyżej 65 roku życia.
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zarząd KDBS Bank

26.03.2020 r.

SZANOWNI KLIENCI,

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników wdrażamy wiele procedur, by zminimalizować ryzyko zagrożenia. Zależy nam, aby zastosowane środki ostrożności pozostały bez wpływu na jakość świadczonych usług. Zachęcamy do kontaktu zdalnego poprzez formularz lub telefonicznie z najbliższą placówką.

Bardzo dziękujemy za wyrozumiałość. Życzymy wytrwałości i zdrowia w tym trudnym czasie.

Zarząd KDBS Bank

24.03.2020 r.

Prolongata kredytu – Procedura COVID-19

SZANOWNI KLIENCI,

Zarząd KDBS Banku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, których sytuacja ekonomiczna uległa pogorszeniu z powodu wprowadzonego stanu epidemii, w dniu dzisiejszym wprowadził szczególną uproszczoną Procedurę COVID-19, na podstawie której udzielane są prolongaty rat kredytu klientom indywidualnym i instytucjonalnym.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno naszych Klientów, jaki i Pracowników KDBS Banku, proces składania i rozpatrywania wniosków będzie odbywał drogą elektroniczną i telefoniczną. Dla Państwa wygody całą procedurę ograniczyliśmy do minimum formalności.

Maksymalny czas prolongowania kredytu wynosi 3 miesiące dla klientów indywidualnych i 6 miesięcy dla klientów instytucjonalnych.

Informujemy również, że KDBS Bank nie pobiera opłat i prowizji za rozpatrzenie wniosku i zastosowanie prolongaty.

Jak skorzystać z prolongaty kredytu:

1. Należy pobrać i wypełnić odpowiedni wniosek:

2. Wypełniony wniosek wysłać drogą elektroniczną do Placówki, w której posiadają Państwo rachunek. Lista adresów email naszych placówek, dostępna jest pod adresem: https://kdbs.com.pl/kontakt/

3. Pracownik placówki KDBS Banku pocztą elektroniczną odeśle Państwu podpisany wniosek, należy go podpisać i ponownie odesłać na adres email placówki. Odesłanie podpisanego wniosku jest potwierdzeniem złożenia wniosku i podstawą zastosowania prolongaty.

Zachęcamy do skorzystania z możliwości złożenia wniosków online.

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Zostań w domu i korzystaj z bankowości elektronicznej.

24.03.2020 r.

Wnioski, które można złożyć drogą elektroniczną:

SZANOWNI KLIENCI,

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów oraz mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa jak i naszych Pracowników, przygotowaliśmy możliwość składania następujących wniosków drogą elektroniczną:


– Wniosek o dostęp do bankowości internetowej
– Wniosek o wydanie kart płatniczych
– Wniosek o zmianę usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych

Składając wnioski drogą elektroniczną zyskują Państwo możliwość szybkiego i wygodnego złożenia wniosku, bez konieczności wychodzenia z domu, aby to zrobić wystarczy spełnić następujące kroki:

1. Należy pobrać i wypełnić odpowiedni wniosek.

Klient Indywidualny:

Klient Instytucjonalny:

2. Wypełniony wniosek wysłać drogą elektroniczną do Placówki, w której posiadają Państwo rachunek.
Lista adresów email naszych placówek, dostępna jest pod adresem:
https://kdbs.com.pl/kontakt/

3. Potwierdzeniem złożenia wniosku będzie kontakt telefoniczny od pracownika placówki.

Zachęcamy do skorzystania z możliwości złożenia wniosków online.

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Zostań w domu i korzystaj z bankowości elektronicznej.

 

20.03.2020 r.

Concordia Polska Grupa Generali otwiera portal dla Klientów 

Wraz ze startem sprzedaży wiosennych ubezpieczeń upraw, Concordia Polska Grupa Generali uruchomiła nowy portal informacyjny i-rolnik.pl, dedykowany klientom Concordii z sektora agro.

W portalu może zarejestrować się każdy, kto posiada przynajmniej jedną aktywną polisę Ubezpieczenia Upraw Rolnych, Concordia Agro Ekspert/Sprzęt Rolniczy, Concordia Agro, Concordia Produkcja Zwierzęca lub Concordia Konie. Konto klienta będzie aktywne przez cały czas obowiązywania ochrony oraz przez 36 miesięcy od jej zakończenia.

Dzięki portalowi klient Concordii Polska Grupa Generali będzie miał podgląd zgłoszonych szkód, co pozwoli mu na bieżąco kontrolować ich status, jednocześnie pozostając w stałym kontakcie z osobą prowadzącą proces likwidacji. Za pośrednictwem i-rolnik.pl klient będzie mógł również zgłosić nową szkodę.

Dodatkowo, za pomocą portalu klient uzyskuje dostęp do listy swoich polis zawartych z Concordią Polska Grupa Generali, może sprawdzić ważne daty, harmonogram i status płatności. Użytkownik ma również możliwość pobrania polisy w formacie pdf, dzięki czemu w każdej chwili może wrócić do zakresu i przedmiotu swojego ubezpieczenia oraz terminów ochrony.

Przydatną dla rolników funkcją może być dostęp do aktualnych informacji pogodowych dla konkretnej lokalizacji. Portal jest także bazą wiedzy o ubezpieczeniach i rolnictwie, w tym o wydarzeniach z udziałem Concordii Polska Grupa Generali. Zalogowani klienci będą mieli możliwość korzystania ze specjalnych promocji oraz udziału w konkursach.

Rejestracja w portalu i-rolnik możliwa jest za pośrednictwem strony internetowej www.i-rolnik.pl.

20.03.2020 r.

SZANOWNI PRZEDSIĘBIORCY,

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją oraz ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy przygotowuje procedurę pomocy Przedsiębiorcom z branż wrażliwych, prowadzi także rozmowy z Kujawsko-Pomorskim Funduszem Rozwoju o możliwości pomocy w odniesieniu do pożyczek z funduszami europejskimi.

O szczegółach poinformujemy wkrótce.

18.03.2020 r.

ZMIANA GODZIN PRACY

SZANOWNI KLIENCI,

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r.) w trosce
o zdrowie i życie Klientów i Pracowników, Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy zmienia od dnia 19 marca 2020 r. do odwołania godziny obsługi Klientów.
We wszystkich placówkach Banku Klienci będą obsługiwani w godzinach:

od 9:00 do 15:00

Jednocześnie informujemy o tymczasowym zamknięciu placówek:

  • Filia Włocławek ul. Kościuszki 21
  • BPOK Nieszawa ul. 3 Maja 2

Bankomaty i wpłatomaty SGB są dostępne. Polecamy jednak wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe – kartami płatniczymi
i bankowością elektroniczną.
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.

Zarząd KDBS Bank

16.03.2020 r.

SZANOWNI KLIENCI,

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020r.) w trosce o zdrowie i życie naszych Klientów oraz Pracowników, Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy wprowadza zmiany w zasadach obsługi Klientów i funkcjonowania niektórych placówek Banku.

Szczegóły dostępne poniżej:

W sprawach kredytowych prosimy o wcześniejszy kontakt z doradcami:

16.03.2020 r.

Uwaga!

Możliwe próby wyłudzenia „na koronawirusa”

Pragniemy ostrzec naszych Klientów przed próbami wyłudzenia, związanymi z pojawieniem się koronawirusa COVID-19 w Polsce. Oszuści wykorzystują do tego celu wiadomości SMS i emaile, w których nakłaniają klientów banku do dokonywania transakcji finansowych, podszywając się pod instytucje zaufania publicznego, takie jak banki czy urzędy państwowe.

Zawarte w wiadomościach linki przekierowują na strony, które przestępcy wykorzystują do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości internetowej czy kodów autoryzacyjnych, dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i przestrzegania następujących zasad bezpieczeństwa:

  • zawsze zwracaj uwagę na adres strony internetowej, na której logujesz się lub wykonujesz płatności.

     Prawidłowym adresem do logowania jest: 

  • Dla klienta indywidualnego: https://sgb24.pl/
  • Dla klientów korporacyjnych:  https://ceb.sgb.pl/
  • dokładnie czytaj treści SMS-ów jakie otrzymujesz.
  • Nie odpowiadaj na wiadomości mailowe i SMS, których nadawcy proszą o ujawnienie czy zweryfikowanie danych osobowych klienta oraz poufnych informacji takich, jak: identyfikator i hasło lub klucz do serwisu internetowego.
  • Upewnij się, że podczas logowania do bankowości internetowej połączenie jest szyfrowane – ikona kłódki na dole ekranu przeglądarki w pasku stanu lub pasek adresu strony rozpoczynający się od https://.

Przykłady fałszywych komunikatów:

Przykład fałszywej strony internetowej:

Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl

 

Wszelkie próby wyłudzenia prosimy zgłaszać bezpośrednio do banku i na policję.

 

Więcej informacji dostępnych na stronie Komendy Głównej Policji:

http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/186430,Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa-COVID-19.html

15.03.2020 r.

Komunikat przygotowany przez Narodowy Bank Polski:

Gotówki wystarczy dla wszystkich klientów banków

“Narodowy Bank Polski informuje, że w skarbcach Oddziałów Okręgowych przechowywane są znaczne zasoby gotówki. Składają się na nie: zapas logistyczny, który znacznie przekracza zwiększone zamówienia banków oraz dodatkowo zapas strategiczny wysokich nominałów banknotów, który w każdej chwili może zostać uruchomiony i postawiony do dyspozycji klientów banków. Gotówka do banków komercyjnych jest wydawana przez NBP na bieżąco, w całym kraju, bez żadnych opóźnień i ograniczeń. Z powodu zwiększonych wypłat klientów, w niektórych miejscach, mogą występować opóźnienia w dostawie gotówki z centrów logistycznych banków komercyjnych i firm obsługujących gotówkę.”

 

 

13.03.2020 r.

Płać bezgotówkowo – Zminimalizujesz ryzyko zarażenia się KORONAWIRUSEM

Światowa Organizacja Zdrowia wydała oświadczenie dotyczące działań prewencyjnych przed zakażeniem się koronowirusem (SARS-CoV-2). Okazuje się, że wirus może przenosić się na banknotach. Pieniądze przechodzą z rąk do rąk cały czas i nieustannie są nośnikami wirusów i bakterii.

 

          W trosce o zdrowie Klientów i pracowników KDBS Banku w celu ograniczenia obrotu gotówkowego, proponujemy korzystanie z kart płatniczych, bankowości elektronicznej i mobilnej.
Bankowość elektroniczna zapewnia osobom fizycznym i prawnym:

  • płatności bezgotówkowe np.: ZUS, KRUS, US, woda, energia, telefon
  • płatności mobilne BLIK, GooglePay, ApplePAY, GarminPAY

         Posiadanie karty płatniczej umożliwia płatności bezgotówkowe w szerokiej sieci terminali dostępnych w placówkach handlowych, usługowych i administracyjnych, a w ostateczności wypłatę pieniędzy z bankomatu. Dokonanie płatności kartą jest bezpłatne.
KDBS Bank nie pobiera opłat za wydanie pierwszej karty. 

 

Odwiedź jedną z naszych placówek i załóż rachunek:

Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy 

Rachunek bieżący