linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Zmiany w sposobie obsługi Klientów - KDBS Bank

Zmiany w sposobie obsługi Klientów

SZANOWNI KLIENCI

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r.) w trosce o zdrowie i życie Klientów i Pracowników, Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy wprowadza zmiany w sposobie obsługi:

1) Aby ograniczyć ryzyko zakażenia w placówce może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów – max 3 osoby;

2) Należy utrzymywać odległość min. 1,5 metra między osobami, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz placówki;

3) W sprawach kredytowych prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z doradcami w placówce;

4) W pierwszej kolejności będą obsługiwani Klienci i Członkowie Banku;

5) Zmianie mogą ulec także godziny obsługi w naszych placówkach o czym poinformujemy Państwa odrębnym komunikatem.

Jednocześnie informujemy, że bankomaty i wpłatomaty SGB są dostępne. Polecamy jednak wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe – kartami płatniczymi i bankowością elektroniczną.

Zarząd KDBS Bank