linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Bankowy Punkt Obsługi Klienta w Nieszawie - KDBS Bank

Bankowy Punkt Obsługi Klienta w Nieszawie

SZANOWNI KLIENCI

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r.) w trosce o zdrowie i życie Klientów i Pracowników, Bankowy Punkt Obsługi Klienta w Nieszawie nie będzie prowadził obsługi klientów do odwołania.

Obsługę zastępczą klientów BPOK w Nieszawie będą pełniły:

Filia Ciechocinek
kod pocztowy: 87-720, ul. Zdrojowa 18a
tel./fax (54) 283 25 73
e-mail: f.ciechocinek@kdbs.com.pl
godziny obsługi: 9:15 – 16:45

Filia Aleksandrów Kuj.
kod pocztowy: 87-700, ul. Szkolna 13
tel./fax (54) 231 02 58
e-mail: f.aleksandrow@kdbs.com.pl
godziny obsługi: 9:15 – 16:30

Oddział Lubanie
kod pocztowy: 87-732, Lubanie 17b
tel./fax (54) 251 33 91
e-mail: o.lubanie@kdbs.com.pl
godziny obsługi: 7:45 – 15:15

Jednocześnie informujemy, że bankomaty i wpłatomaty SGB są dostępne. Działalność Banku kontynuowana jest bez żadnych przeszkód także
w pozostałych oddziałach i filiach Banku oraz poprzez elektroniczne kanały dostępu. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.
O szczegółach prowadzonej przez Bank działalności w sytuacji kryzysowej będziemy Państwa informować za pośrednictwem strony internetowej Banku www.kdbs.com.pl.

Zarząd KDBS Bank