Używamy cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

OSTRZEŻENIE DLA KLIENTÓW KDBS BANK - KDBS Bank

OSTRZEŻENIE DLA KLIENTÓW KDBS BANK

 

Komunikaty o bezpieczeństwie

OSTRZEŻENIE DLA KLIENTÓW KDBS BANK

Przestępcy podszywają się pod pracowników infolinii  KDBS Bank!

Przestępcy wykorzystując słabość sieci telefonicznych GSM,  potrafią podszyć się pod dowolny numer – również pod numer infolinii KDBS Banku. Odbierając telefon widzisz wtedy na ekranie dokładnie taki sam numer infolinii, jaki widnieje na naszej stronie internetowej. Tym samym chcą żebyś uwierzył, że faktycznie rozmawiasz
z pracownikiem infolinii (pomocy technicznej) naszego Banku.

Podczas rozmowy przestępcy przedstawiają się jako pracownicy Banku lub działu technicznego Banku i informują na przykład o:

W celu zwiększenia swojej wiarygodności informują o nagrywaniu rozmowy i proszą Cię o zgodę na jej nagrywania. Po czym proszą Cię o podanie danych dostępowych do Twojego konta pod pretekstem jego zabezpieczenia.

Mogą to być próby wyłudzenia  następujących danych: imienia i nazwiska, adresu, nr pesel, nr karty płatniczej, daty jej ważności, kodu CVV2, loginu i hasła do bankowości internetowej lub mobilnej lub też mogą prosić Cię o potwierdzanie nieznanej transakcji czy zainstalowanie aplikacji do kontroli zdalnej.

 

Co będzie, jeśli podasz te dane?

Cyberprzestępcy będą mogli zrobić transakcje w internecie, na Twoim koncie, ale bez Twojej wiedzy.

 

Ostrzegamy

Nigdy nie podawaj żadnych swoich prywatnych  danych osobom postronnym. NIGDY !!!

 

Pamiętaj!!!

Pracownik banku , w tym także pracownik Infolinii Banku nigdy sam nie zadzwoni do Ciebie prosząc o:

Jeśli nie jesteś pewien czy rozmawiasz z pracownikiem banku – rozłącz się.

Zadzwoń na infolinię (wybierając samodzielnie numer podany na stronie internetowej banku) w celu potwierdzenia przekazanych informacji lub jeżeli już podałeś te dane, w celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej czy mobilnej.

 

Twoje postępowanie ma wpływ na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy! 

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami cyberbezpieczeństwa na naszej stronie:

https://kdbs.com.pl/bezpieczenstwo-w-internecie/