Szanowni Klienci,
obecnie obserwujemy kampanię phishingu, podczas której przestępcy podszywają się pod strony Bankowości Internetowej.
Atak ma na celu wyłudzenie środków dostępu do Bankowości Elektronicznej, za pomocą fałszywych stron mogących przypominać m.in. strony Bankowości Internetowej SGB oraz innych Banków.
Pamiętaj:
- Zawsze sprawdzaj adres strony www, na której się logujesz oraz jej certyfikat (symbol zamkniętej kłódki. Adres rozpoczyna się od https:// w adresie strony widnieje wyłącznie domena sgb24.pl. po kliknięciu w kłódkę pojawi się certyfikat wystawiony dla sgb24.pl przez firmę DigiCert)
- Wpisuj adres strony logowania do Bankowości Internetowej lub korzystaj z oficjalnej strony Banku – nie korzystaj ze stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania w przeglądarce.
- Nigdy nie loguj się do Bankowości Elektronicznej za pośrednictwem linku otrzymanego w wiadomości e-mail lub wiadomości SMS.
Wszelkie zaobserwowane nieprawidłowości prosimy zgłaszać za pośrednictwem naszego Call Center:
- 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
- +48 61 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z za granicy; opłata zgodna z taryfą operatora)