Jesteś przedsiębiorcą? Twoja firma ucierpiała z powodu sytuacji epidemiologicznej związanej z COVID-19? Zastanawiasz się, w jaki sposób skorzystać z Tarczy Finansowej 2.0?
Od 15 stycznia br. możesz wystąpić o wsparcie w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Finansowej PFR 2.0, obsługiwanego przez Spółdzielczą Grupę Bankową.
Sięgnij po subwencję i złóż wniosek online:
Jeśli jesteś klientem naszego banku złóż wniosek TUTAJ
Przedsiębiorcy mogą składać wnioski o udzielenie subwencji do 28 lutego br.
W trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.
Z Tarczy Finansowej PFR 2.0 mogą skorzystać:
a) mikrofirmy dotknięte trudną sytuacją biznesową spowodowaną pandemią COVID-19:
Tarcza Finansowa PFR 2.0 dla mikrofirm
Więcej informacji TUTAJ
b) Małe i Średnie Firmy dotknięte trudną sytuacją biznesową spowodowaną pandemią COVID-19:
Tarcza Finansowa PFR 2.0 dla Małych i Średnich Firm
Więcej informacji TUTAJ
Branże PKD podlegające programowi i sposób ich weryfikacji sprawdzisz TUTAJ
Dowiedz się więcej:
Zapisz się na bezpłatne szkolenia na temat Tarczy Finansowej 2.0 TUTAJ
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami wraz z odpowiedzi dot. programu TUTAJ
Pobierz prezentację na temat Tarczy Finansowej 2.0 TUTAJ
Więcej informacji o programie znajdziesz TUTAJ