Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy dodał nową funkcjonalność do swojej strony internetowej. Najnowsza modyfikacja serwisu sprawiła, że jest on przyjazny w użytkowaniu dla osób niedowidzących.
Przed rokiem Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy uruchomił nową stronę internetową dla swoich Klientów. Zastosowanie przyjaznej nawigacji znacznie ułatwiło wyszukiwanie informacji, a układ prezentowanych treści jest bardziej logiczny i intuicyjny. Ponadto dzięki wykorzystaniu techniki RWD (Responsive Web Design) strona dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki również na urządzeniach mobilnych, takich jak tablet czy smartfon.
Obecnie wprowadziliśmy kolejną modyfikację serwisu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Praca nad trybem wysokiego kontrastu sprawiła, że osoby niedowidzące mogą w łatwiejszy sposób korzystać ze strony internetowej www.kdbs.com.pl.
1. Wystarczy kliknąć symbol w prawym górnym rogu strony internetowej, zaznaczony na czerwono poniżej.
2. Po wykonaniu tej czynności zobaczymy wersję strony internetowej dostosowaną do potrzeb osób słabowidzących.
3. Jeżeli chcecie Państwo wrócić do poprzedniego widoku strony, to wystarczy ponownie kliknąć na symbol zaznaczony poniżej.
Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy po raz kolejny wyszedł naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów. Już od dłuższego czasu w naszej ofercie dostępny jest także nowoczesny kanał komunikacji dla osób niesłyszących.
Osoby niesłyszące borykają się w naszym kraju z dużą barierą komunikacyjną. Dlatego KDBS Bank wdrożył usługę, dzięki której również ta grupa Klientów bez żadnych problemów może załatwić wszystkie sprawy w naszym banku. Usługa dla osób niesłyszących dostępna jest w naszych placówkach w Ciechocinku, Radziejowie oraz we Włocławku przy ulicy Kościuszki 21.