linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Przerwa w dostępie do SGB24, SGB24 Biznes i SGB Mobile - prace serwisowe 5-6.12.2020. - KDBS Bank

Przerwa w dostępie do SGB24, SGB24 Biznes i SGB Mobile – prace serwisowe 5-6.12.2020.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż od godz. 00.00 z piątku na sobotę 05 grudnia 2020 do niedzieli 06 grudnia 2020 do godz. 02.00 z uwagi na planowane prace administracyjne w systemach bankowości elektronicznej, nie będzie możliwości zalogowania się do Bankowości Internetowej SGB24 i SGB24 Biznes oraz Mobilnej – SGB Mobile. Po aktualizacji w bankowości elektronicznej pojawią się nowe funkcjonalności.

Plan prac administracyjnych:

  • 4.12. – pełen dostęp do bankowości elektronicznej do północy z piątku na sobotę.
  • 5.12 – od północy przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej (więc także BLIK i 3D Secure). Płatności kartą, płatności zbliżeniowe, telefonem i zegarkiem działają bez zmian.
  • 6.12 – niedziela – o 02:00 koniec aktualizacji systemów, bankowość elektroniczna wraca do pełnej dostępności.

 

Nowe funkcjonalności w bankowości SGB24/SGB24 Biznes :

1. Obrazki bezpieczeństwa na stronie logowania

Aby zwiększyć  bezpieczeństwo środków naszych Klientów, wprowadzona zostaje nowa funkcjonalność w SGB24 i SGB24 Mobile, tzw. obrazki bezpieczeństwa. Obrazek zostanie wyświetlony po wpisaniu identyfikatora, podczas każdego logowania do serwisu bankowości internetowej. Dzięki temu Klient będzie mógł w prosty sposób stwierdzić, że znajduje się na autentycznej stronie logowania do SGB24. Rozwiązanie to ma uchronić Klientów przed podaniem poufnych danych na stronach podstawionych przez cyberprzestępców. Obrazek bezpieczeństwa zostanie przypisany do identyfikatora każdego użytkownika SGB24 automatycznie.

UWAGA!
Przy każdym logowaniu przed wpisaniem hasła, należy zwrócić szczególną uwagę na to, czy wyświetlany obrazek  jest identyczny z obrazkiem przypisanym do Użytkownika.

2. Powiadomienia PUSH w aplikacji Token SGB

Klienci korzystający z aplikacji Token SGB jako metody uwierzytelniania w bankowości internetowej SGB24/SGB24 Biznes mogą otrzymywać od Banku powiadomienia PUSH  (podobnie jak SMS-y informacyjne).

3. Zmiana PIN-u w Bankowości Internetowej do karty Klienta indywidualnego

Dzięki niej Klienci indywidualni mogą nadać PIN nowej karcie oraz zmienić posiadany PIN na inny – funkcjonalność jest dostępna z poziomu każdej karty płatniczej. W przypadku próby zmiany PIN-u dla kart biznesowych, Użytkownik e-bankowości otrzyma komunikat, że taka dyspozycja nie może zostać zrealizowana. Zmiany PIN-u są bezpłatne.

 

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.