Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 20, 21 listopada wystąpią przerwy w dostępie do naszych usług. W tym czasie prowadzone będą prace administracyjne.
Szczegóły:
- od 20.11, od godz. 00:00, do 21.11, do godz. 05:55 będzie trwała przerwa w dostępie do bankowości internetowej SGB24 / SGB24 Biznes oraz mobilnej SGB Mobile.
- 20.11, od godz. 00:00 do godz.1:30 będzie trwała przerwa w dostępie do usługi Moje ID,
- 20.11, od godz. 00:00 do godz. 1:30 oraz w nocy z 20.11 na 21.11, od godz. 23:00 do godz. 3:00:
- wszystkie transakcje kartowe będą rozliczane na zasadzie autoryzacji zastępczej,
- płatności BLIKIEM będą niedostępne,
- brak możliwości dokonywania zmian dotyczących kart,
- możliwe utrudnienia przy transakcjach internetowych,
Za utrudnienia przepraszamy!