Szanowni Państwo,
w następujących dniach będziemy prowadzić prace administracyjne i serwisowe.
Mogą wtedy wystąpić przerwy w dostępie do usług.
-
- 18 i 21 lipca 2024 w godzinach 23:00-00:00 ze względu na pracę wdrożeniowe niedostępne będą przelewy na telefon BLIK i przelewy natychmiastowe Express Elixir.
- 21 lipca, w godz. 3:00 – 8:00 W tym czasie w aplikacji SGB Mobile i bankowości elektronicznej SGB24, mogą wystąpić z trudności w zakresie:
- zmiany limitów na karcie,
- zmiany nr PIN dla karty,
- zmówienia nowej karty,
- zastrzeżenia lub aktywacji karty.
- mogą wystąpić także przerwy w zakresie usługi PIN na SMS.
Przypominamy, że karty można aktywować i zastrzegać pod numerami:
-
-
- Infolinii SGB 800 888 888
- +48 22 515 34 25 – aktywacja
- +48 22 515 31 50 – zastrzeganie
Przepraszamy za utrudnienia.