linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników Banku! - KDBS Bank

Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników Banku!

Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników Banku!

Ponownie ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników banku. Kiedy dzwonią, na telefonie może wyświetlić się znany numer np. 800 888 888 lub nazwa Banku. Prosimy zachować ostrożność: jeżeli rozmowa wzbudza wątpliwości lub niepokój rozłącz się i NIE oddzwaniaj na wcześniejsze polaczenie – koniecznie należy wpisać numer samodzielnie.

Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o:
• instalację dodatkowego oprogramowania na urządzeniach, za pomocą których logujesz się do bankowości internetowej i mobilnej,
• podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych, które pozwalają na dokonanie transakcji.

Pamiętaj też, że pracownicy banku nigdy nie zadzwonią do Ciebie z numeru infolinii 800 888 888. Z tego numeru korzystamy tylko, aby odbierać połączenia.

Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i skontaktuj się osobiście z placówką banku lub Infolinią SGB.
Kontakt z Infolinią SGB:
• 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
• 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).

Pamiętaj!
Nigdy nie podawaj danych związanych z logowaniem do bankowości elektronicznej. Dane służą do logowania tylko na stronie Banku.
Konsekwencją nierozważnego postępowania jest utrata pieniędzy z konta.