Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników Banku!
Kiedy dzwonią, na telefonie może wyświetlić się znany numer np. numer placówki, 800 888 888 lub nazwa Banku. Prosimy zachować ostrożność: jeżeli rozmowa wzbudza wątpliwości lub niepokój rozłącz się i NIE oddzwaniaj na wcześniejsze polaczenie – koniecznie należy wpisać numer samodzielnie.
Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o:
- instalację dodatkowego oprogramowania na urządzeniach, za pomocą których logujesz się do bankowości internetowej i mobilnej,
- podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych, które pozwalają na dokonanie transakcji.
Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i skontaktuj się osobiście z
placówką banku lub Infolinią SGB.
Kontakt z Infolinią SGB:
- 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).
Pamiętaj!
Nigdy nie podawaj danych związanych z logowaniem do bankowości elektronicznej.
Dane służą do logowania tylko na stronie Banku.
Konsekwencją nierozważnego postępowania jest utrata pieniędzy z konta.