linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Rodzina 800+ - KDBS Bank

Oferta Oferta dla Ciebie Rodzina 800+

Program Rodzina 800+ w bankowości elektronicznej KDBS Bank. Złóż wniosek szybko i wygodnie, o dowolnej godzinie.

800 zł na każde dziecko w rodzinie, co miesiąc, do ukończenia 18 roku życia, niezależnie od wysokości dochodów (szczegóły tutaj).  Od 1 lutego 2024 r. ruszy kolejny nabór wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego na nowy okres świadczeniowy, który trwa od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r.

Jeśli złożysz prawidłowo wypełniony wniosek z wymaganymi dokumentami na okres od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r.:

Ważne!

Gdzie otrzymasz pomoc w sprawie świadczenia?

Rola banku

KDBS Bank umożliwia Ci złożenie wniosku Rodzina 800+ online poprzez bankowość elektroniczną . Złożenie wniosku w oddziale lub za pośrednictwem konsultanta infolinii nie jest możliwe.

Wysłany wniosek Rodzina 800+ możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez ZUS. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego ZUS.

Proces otrzymania świadczenia

Po rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu świadczenia wychowawczego, otrzymujesz co miesiąc wypłatę świadczenia wychowawczego w ramach Programu Rodzina 500+.

Jak wypełnić wniosek 800+ w systemie bankowości elektronicznej Banku?

Zanim zaczniesz wypełniać wniosek przygotuj dane osobowe swoje i dzieci, dla których składasz wniosek o świadczenie, w tym dzieci (m.in. imię, nazwisko, PESEL). Te dane, którymi dysponuje Bank, zostaną zaczytane z systemu Banku automatycznie.

  1. Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej.
  2. Wejdź do zakładki, w której znajduje się wniosek dot. programu 800+.
  3. Wypełnij dane we wniosku podążając za instrukcjami na ekranie. Jeżeli jakiekolwiek dane podane w Banku uległy zmianie, uaktualnij je podczas wypełniania wniosku.
  4. Załącz załączniki do wniosku, o ile będą one wymagane.
  5. Zatwierdź i zakończ wniosek.
  6. Pobierz i zapisz w bezpiecznej lokalizacji potwierdzenie złożenia wniosku oraz kopię wypełnionego wniosku 800+. To jedyny moment, kiedy będzie możliwe pobranie kopii wniosku złożonego za pośrednictwem Banku.
  7. Po przekazaniu przez Bank wniosku do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, na adres e-mail podany we wniosku otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).Wiadomość zostanie wysłana z adresu noreply@zus.pl.

Od momentu, kiedy otrzymasz UPO/UPP na adres e-mail, który wskazałeś we wniosku 800+, wszelkie pytania i obsługę wniosku przejmuje ZUS.

Zgłaszanie reklamacji

Zgłaszanie reklamacji: reklamacje dotyczące wniosku 800+, w zależności od ich przedmiotu powinny być składane:

Bezpieczeństwo

Składając Wniosek Rodzina 800+, przestrzegaj zasad bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej. Ważne informacje:

 

Przypominamy! W związku z wnioskiem Rodzina 800+ KDBS Bank nie poprosi o podawanie jakichkolwiek danych drogą e-mailową lub SMS-ową. Prosimy o zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e-maili lub SMS-ów, w których znajduje się prośba o podanie poufnych danych lub skorzystanie z linków, kierujących na strony internetowe Banku.