Używamy cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

e-podpis w Kujawsko-Dobrzyńskim Banku Spółdzielczym

Oferta Oferta dla firm e – podpis

Miło nam poinformować Państwa, iż w związku z podpisaną umową z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy posiada w swojej ofercie zestaw do składania e-podpisu. Oznacza to, iż nie trzeba być Klientem KDBS Banku (tzn. posiadać rachunku bankowego), aby uzyskać dostęp do bezpiecznego podpisu elektronicznego. Mogą to być zarówno osoby, które nie posiadają e-podpisu i chcą go nabyć lub osoby posiadające już e-podpis z KIR S.A. i chcące go odnowić. Procedury zakupu jak i cena kompletnego zestawu do składania bezpiecznego e-podpisu są takie same jak w placówkach KIR S.A. Klienci będą mogli podpisać umowę i odebrać certyfikat w ciągu kilku dni w Placówce KDBS Banku, w której był złożony wniosek o wydanie e-podpisu.

Zalety korzystania z podpisu elektronicznego

Dzięki tym zaletom podpis elektroniczny zapewnia bezpieczną i niezaprzeczalną komunikację w sieci Internetowej.

Zastosowania podpisu elektronicznego

Moc prawna “bezpiecznego podpisu elektronicznego” zrównująca go z podpisem własnoręcznym, pozwala stosować go w coraz to nowych obszarach. Możliwości zastosowania tej technologii do dokumentów elektronicznych są praktycznie nieograniczone. Ponadto wiele aktów prawnych, obok tradycyjnej formy podpisu, pozwala praktycznie wykorzystywać bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy kwalifikowanych certyfikatów. W chwili obecnej istnieje kilka zastosowań bezpiecznych podpisów elektronicznych i kwalifikowanych certyfikatów, które funkcjonują w praktyce. Są to między innymi:

Jak uzyskać certyfikat?

W celu uzyskania zestawu do składania podpisów elektronicznych należy dostarczyć do Placówki KDBS Banku dokumenty, które konieczne są do poprawnej weryfikacji tożsamości osób podpisujących umowę i danych wpisanych do kwalifikowanego certyfikatu.