linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami - KDBS Bank

Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami

 

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019.1696) oraz znowelizowanych przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – prawo bankowe, Bank ma obowiązek obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.

Osoby z różnego rodzajem niepełnosprawnością mają prawo otrzymać dokumenty dostosowane do ich potrzeb – ogólne warunki umów oraz regulaminów – w ciągu 7 dni od zgłoszenia.

Mogą je otrzymać w formach takich jak: 

 

nagranie audio

nagranie audio

nagranie wizualne treści

nagranie wizualne treści w polskim języku migowym

Alfabet Braille'a 3

wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania

 

Spełniamy powyższe wymagania, jednocześnie informujemy, że wszystkie budynki, w których mieszczą się nasze placówki są dostosowane do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.