SZANOWNI KLIENCI
W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r.) w trosce o zdrowie i życie Klientów i Pracowników, Bankowy Punkt Obsługi Klienta w Nieszawie nie będzie prowadził obsługi klientów do odwołania.
Obsługę zastępczą klientów BPOK w Nieszawie będą pełniły:
Filia Ciechocinek
kod pocztowy: 87-720, ul. Zdrojowa 18a
tel./fax (54) 283 25 73
e-mail:
godziny obsługi: 9:15 – 16:45
Filia Aleksandrów Kuj.
kod pocztowy: 87-700, ul. Szkolna 13
tel./fax (54) 231 02 58
e-mail:
godziny obsługi: 9:15 – 16:30
Oddział Lubanie
kod pocztowy: 87-732, Lubanie 17b
tel./fax (54) 251 33 91
e-mail:
godziny obsługi: 7:45 – 15:15
Jednocześnie informujemy, że bankomaty i wpłatomaty SGB są dostępne. Działalność Banku kontynuowana jest bez żadnych przeszkód także
w pozostałych oddziałach i filiach Banku oraz poprzez elektroniczne kanały dostępu. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.
O szczegółach prowadzonej przez Bank działalności w sytuacji kryzysowej będziemy Państwa informować za pośrednictwem strony internetowej Banku www.kdbs.com.pl.
Zarząd KDBS Bank