Przerwa w dostępie do SGB24/SGB24 Biznes i aplikacji SGB Mobile 20-21.11.2021 r.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 20, 21 listopada wystąpią przerwy w dostępie do naszych usług. W tym czasie prowadzone będą prace administracyjne.
Szczegóły:
od 20.11, od godz. 00:00, do 21.11, do godz. 05:55 będzie trwała przerwa w dostępie do bankowości internetowej SGB24 / SGB24 Biznes oraz mobilnej SGB Mobile.
20.11, od godz. 00:00 do godz.1:30 będzie trwała przerwa w dostępie do usługi Moje ID,
20.11, od godz. 00:00 do godz. 1:30 oraz w nocy z 20.11 na 21.11, od godz. 23:00 do godz. 3:00:
wszystkie transakcje kartowe będą rozliczane na zasadzie autoryzacji zastępczej,
płatności BLIKIEM będą niedostępne,
brak możliwości dokonywania zmian dotyczących kart,
możliwe utrudnienia przy transakcjach internetowych,